bicarasepi

Bicaraku bicara sepi...dengarkan jika sudi...kerana ia akan terus di sini....walau aku perlu berbicara sendiri..

Wednesday, December 31, 2008

teruskan perjalanan...

Assalamualaikum..


sekembali dari percutian..aku memang keletihan. Masa berjalan bukan main sonoknya. Tak ingat penat..enjoy jek. Bile dah sampai Melaka ..adoyaiiii...letih giler. Aku asik dok qadha turu jek. Masa bercuti 2 dalam 1 tu..aku asik turu lambat. Masa tu tak terasa sangat...layannnnnnn. Mujur sekolah naik 5 hb..kalu tak entah ler.
Aku rasa lom terlambat untuk aku mengucapkan Selamat Maal Hijrah pada semua. Moga kehadiran tahun baru ini membawa cahaya dan kebahagiaan wat kite semua. Hidup kite di berkati olehNYA.
Hari ini juga merupakan hari terakhir bagi tahun 2008. Esok..bermulalah satu lagi tahun baru untuk kita lalui. Azam dulu entah dah tercapai ke tak ..tak tahu la. Tak per..teruskan berazam..kerana ianya adalah pemangkin bagi kita dalam meneruskan kehidupan di dunia ini.
Aku tak sempat la nak citer pasal percutian aku. Insyaallah tahun depan..kehkehkeh.aku citer la yer.
Pada semua kawan2 maya aku...Ilham..Bok D..Vaart...Eva...Teesh...H..mamabat..noey..kak ri..jane..n yg lain2...kawan2 maya yg dah jadi nyata.. NHK..Lara..Misa..jazz..*ade lagi tak*..Selamat menyambut Tahun Baru..moga apa yang kita hajati akan dimakbulkan..insyaallah.


Wassalam.