bicarasepi

Bicaraku bicara sepi...dengarkan jika sudi...kerana ia akan terus di sini....walau aku perlu berbicara sendiri..

Tuesday, January 30, 2007

Dah hampir selesai....

Assalamualaikum..


hari nie baru aku sempat kemas rumah...tu pun dah malam. Banyak kerja arr. Al-maklum lah...bisul aku lom pecah...hahahaha. Aku masih lagi dalam proses menyiapkan beberapa kerja yang belum siap. Tapikan dah 90 % siap. Tinggal sikit2 jer lagi.


Dah dua minggu ...maksud aku dua kali Ahad..aku pergi shopping barang2 hantaran. Nampak macam tak banyak yang nak dibeli...tapi banyak. Aku dah list barang2 yang aku nak beli...masalahnya ada barang2 yang tak menepati citarasa aku atau abang. Jenuh gak lah kami tuju dari satu shooping complex ke satu shopping complex. Abang nak beri aku yang terbaik...begitu juga aku. Habis bandar Melaka kami jelajah....hehehehe. Penat beb!! tapi tak terasa sebab kami tak kisah!!!!!.

Ada juga beberapa barang hantaran yang aku beli kat Muo jer. Walaupun bandar Muo kecil...*10 minit naik basikal dah boleh abis jelajah satu bandar ..ade orang kata arr* aku dapat cari barang yang aku hajati. Tak payah nak gei jauh2. Lagipun barang2 yang dibeli taklah mahal sangat atau terlalu mementingkan jenama. Aku suka yang cantik...tapi murah!!..huhuhu
Aku tak demand tau....


Petang tadi aku dah selesaikan satu lagi tugas...the last one. Aku hantar borang kebenaran bernikah dari Pejabat Agama Muar ke Jurunikah kawasan aku. Borang tukan...pink kaler....hahahaha. Kena bayar beb!! Korang ingat senang ke nak bernikah nie...macam2 kena lalui. Tak per la kan...ada orang sekali dalam hidup...ada tu dua kali...ada juga yang berkali2...hehehehe.


Alamak...lesson plan aku lom siap . Aku stop dulu arr. Ntah bilalah aku sempat kemas rumah aku nie lagi. Lepas nie aku nak kena siapkan bahan2 tuk ceramah aku pulak nanti. Moga aku dapat jalankan tugas aku dengan baik.

Wassalam