bicarasepi

Bicaraku bicara sepi...dengarkan jika sudi...kerana ia akan terus di sini....walau aku perlu berbicara sendiri..

Monday, March 19, 2007

Saat yang bahagia..10/3/2007




Assalamualaikum..


Alhamdulilah...akhirnya saat dan tika itu datang juga. Aku kini telah menjadi isteri abang yang sah. Tak dapat aku gambarkan perasaan aku tika itu...aku benar-benar bahagia. Aku yakin abang juga bahagia. Perasaan aku dan abang terlahir melalui gambar2 yang diambil. Tiada kata yang dapat kami ucapkan...hanya rasa syukur pada ilahi yang mengizinkan kami bersama dan menjadikan impian kami satu kenyataan.




Saat abang melafazkan kata janji..




Ku kucup tanganmu..



Bersama-sama anak , menantu, cucu2..dan keluarga besan dari Singapura..




Jap lagi nak potong kek tu..



meh ler makan kek...




Senyuman bahagia kami..






Doakan kebahagiaan kami...





Kucupan di dahi tanda kasih ..




Bersama-sama barang hantaran dari kedua2 pihak..



Di sini aku ingin mengambil kesempatan untuk melahirkan rasa terima kasih ku kepada semua yang hadir ke majlis ku. Maafkan aku kerana tidak mampu untuk melayan kalian sebaiknya dan aku berharap kalian tidak berkecil hati. Aku cukup menghargai kehadiran kalian. Misa...thanks for coming to my big day..dari jauh kamu datang..aku benar2 terharu. To Milla...thanks yer.....sanggup datang dari Terengganu. To all English language District committee members...and the JUs' ..thanks for the handbag.




Teesh...terima kasih atas kiriman kad ucapan. Aku terharu sebab kita tak pernah bersua muka..tapi terasa telah lama kita berkenal mesra.

Lara...terima kasih atas kiriman bunga telur....kad ucapan * best arr kata2 tu* dan hadiah untuk perkahwinan ku. Insyaallah akan digunakan.*penting tuh* hehehehe

NHK..Jazz honey...tak per tak dapat hadir. Kita ada urusan masing2 kan...so dun be khuatir..aku faham. Apa2 pun doakan kebahagiaan ku..

Ana...tidak ada jodoh kita untuk bertemu. Insyaallah...jika di murahkan rezeki , umur yang panjang dan kesihatan yang baik...aku akan ke sana menemuimu.

Pada teman2 yang tidak dapat kad undangan dariku..maafkan aku. Sesungguhnya jika ada keikhlasan..dan kesempatan kalian pasti hadirkan?









Wassalam