bicarasepi

Bicaraku bicara sepi...dengarkan jika sudi...kerana ia akan terus di sini....walau aku perlu berbicara sendiri..

Wednesday, October 25, 2006

Dah makin matang beb!!!

Assalamualaikum


Hari nie aku punya birthday arr!!!!!...Tambah lagi setahun umurku.Alhamdulilah aku masih diberi peluang hidup untuk menikmati kehidupan seterusnya.Apatah lagi setelah aku terlibat dengan kemalangan di awal ramadhan yang lalu....aku lebih menghargai nyawaku kerana masih ada yang sayang...hmmmmmm.

Aku celebrate gak arr birthday aku kali nie. Yang paling best...dapat present from someone special...gelang kaki tuh!!! hehehe....simbolik beb!!... Kepada 'dia'....thanks yer!! Gambar kek nie bukan kek birthday aku tau....tapi kawan aku yang sms pada aku...ucap selamat untuk aku.

Apa-apa pun ...Happy Birthday to me!!!!!!!!!!!!!....huhuhu

Wassalam..