bicarasepi

Bicaraku bicara sepi...dengarkan jika sudi...kerana ia akan terus di sini....walau aku perlu berbicara sendiri..

Wednesday, October 14, 2009

wedding@Penang

Assalamualaikum..

rasa cam tak larat...semalam aku mc. Dah jumpa doktor n doktor kata aku nie tired bebeno. Memang pun aku rasa tired dan sepatutnya aku rasa begitu. Sekarang nie kalu dapat turu (siang)...pergh!! sempoi. Apa nak buat ...banyak keje yang perlu diselesaikan before final year examination n apatah lagi selepas exam tamat...hehehe.


Hari Jumaat 2 Oktober aku and AM bertolak ke KL. Kak Senah AM amek kat Melaka Central. Kami bertolak agak lewat sebab AM keje ari tu. Kat KL ..abang Uda...kakak2 n adik aku dah tunggu kitaorang tapi bus yang ditunggu2 tak juga sampai2. Kitaorang nak ke Penang...wedding anak sedara aku. Kak kamal sewa bus persiaran for the whole family. Aje giler...seronok beb..lama tak naik bus.


Letih rasanya nak taip banyak2.. biarlah gambar2 ini menceritakan segala2nya.

hantaran dari pihak lelaki

siyesnyerrr!!...hehehe

comelnyerrr!!...hiks

Dorang nikah kat Masjid Negeri. Majlis bersanding lak diadakan kat Dewan Polis Marin..*kot*.



senyum sungguh..

makan time...

nak enterframe gaks...hiks

SELAMAT PENGANTIN BARU BUAT FAHMI & NAZ

p/s : wedding @ KL Ahad 18 Oktober nie..

Wassalam.