bicarasepi

Bicaraku bicara sepi...dengarkan jika sudi...kerana ia akan terus di sini....walau aku perlu berbicara sendiri..

Thursday, September 17, 2009

Ifftar @ Mahkota..

Assalamualaikum..


diam tak diam..dah nak raye ek?. Rumah aku nie lak dah penuh ngan sawang...tak sempat la nak kemas. Ari nie aku malas nak wat biskut raya...so aku kemas jap la rumah buruk aku nie. Langsir tetap yang sama...malas nak tuko2...hiks.

Bulan Ramadhan kali nie aku agak sibuk. Anak2 murid aku menduduki UPSR... kelas2 yang lain lak ade monthly test. Buat itu dan ini ....so tak brape nak sempat menghapdate n3. Jadi sebelum raya aku upkan satu n3 jer la yer.

AM bawa aku berbuka pose kat otel tempat keje dia. Last year pun pergi gak. Aku paling suke yong tau foo dia...sedap sungguh!!. Makanan tahun nie cam kurang sikit kalu dibandingkan tahun lepas. Aku tak kisah sebab aku pun tak amek makanan2 yang lain. Aku cuma amek yong tau foo....sate celup...sate bakar n sikit nasi dengan lauk pauk...*cuma tu tau!!*..hahaha. Kuih muih yang manis2 tu aku kureng sikit...tp kalulah ade pudding caramel..harus!!.


AM balik keje awal sikit..pastu kami terus ke sana semula. Tempat duduk dah di reservedkan untuk kami. Aku pun bergeraklah mengambil makanan2 tersebut. AM memang suke bebeno makan nasi ayam..so dia amek yang tu jek la. Dia kata...sate tu dia amek tuk aku...Ye la tu bang oii...hehehe.




Semasa para tetamu makan..kami dihiburkan dengan nyanyian ghazal...makin laju aku makan.




















antara kuih-muih dan appetizer yang dihidangkan..






nie makanan aku..banyak ke?



AM makan nie jek...sikit ek?. ..*sate pun dia belasah gak tau*...hiks

Selesai 'semuanya'..kami pun bergerak pulang..aku puas ati sebab dapat makan yong tau foo yang sedap itu.

Wassalam