bicarasepi

Bicaraku bicara sepi...dengarkan jika sudi...kerana ia akan terus di sini....walau aku perlu berbicara sendiri..

Sunday, June 21, 2009

LADAP - mencanting plak 1

Assalamualaikum...

Semalam aku dan kengkawan sekolah menghadiri kursus LADAP. Kursus nie semua guru kena ikuti....kalu tidak kena wat surat tunjuk sebab...hehehe. Kalu ade yang menghadiri kelas..( yang sambung belajo)...MC ..menghadiri majlis lain..*bukan majlis kawen tau*..ok la sebab ade reason. Kalu saje2 tak nak hadir...pandai2 la reka surat tu yer.

Kursus kali nie diadakan jauh sikit arr dari sekolah aku.... nun kat Alor Gajah. Kali nie aku akan belajar mencanting. Perghhh...seumur idup nie baru nak try arr. Alhamdulilah..dah nak pencen pun masih leh belajar sesuatu yang berfaedah. Seronok gak ... Yang bestnya aku naik bus ngan kengkawan ke sana. Dah roper rombongan Cik Kiah ke sukan Komanwel la plak...hahaha. Kami pergi ngan 2 buah bus...tp balik jadi satu bus...hahaha. Nak jadikan citer ...bus yang satu lagi tak leh nak gerak bila jalan tu berbukit sikit. Bus yang aku naiki ok...bus yang Suzi n the geng naik yang ade problem. Mula2 dia naik bus sama ngan aku...tah camner tetibe dia turun bus tu n naik bus lagi satu...agaknya bus tu cantik siap ngan langsir merah. Tanpa disedari...betapa hampehh nya bus tersebut...kehkehkeh. Kami bertolak dalam pukul 8.30 gitu. gambo2 kat bawah nie menerangkan ape yang berlaku di awal pagi...nak ke Krat Malaysia, Alor Gajah.
Aku yang 'prasan' sedang berposing...hehehe.


tulis ape tu Cikpah??!!

beratur la weyyyy!!!...tak sabo2...hahaha

kawan2 aku yang 'prasan' gak nie..

Zilaaaaaa.....Suuuuuuuuuu...lapaq no!!!...hiks

Nanti aku sambung lagi...lawatan kat situ..tgk2 pameran.

Wassalam....