bicarasepi

Bicaraku bicara sepi...dengarkan jika sudi...kerana ia akan terus di sini....walau aku perlu berbicara sendiri..

Tuesday, May 19, 2009

Hari Guru...kat sekolah

Assalamualaikum..

Semalam sekolah aku held sambutan Hari Guru...seronok giler..kawan2 aku ler. Aku?.seronok gak cuma semalam aku 'terkucil' sikit. Aku lebih banyak berehat kat bilik guru instead of bergumbira dengan yang lain2.

Majlis dijalankan pada jam 8.00 pagi...as usual..perhimpunan dalam dewan. Siksa aku nak menyusun murid2 aku nie sebab dewan tu tak brape nak besau..hiks. Enrolment murid sekolah aku adalah dalam 1300...dewan lak seciput..sian anak2 murid aku. Dah ramai cam tu...dengan siksa nak menyusun..dorang tak leh nak senyap. Cam nak terkuar anak tekak aku...hahahaha.
Guru2 lain dah ke depan...siap2 nak nyanyi...aku dok kat belakang sorang2 sebab kena kawal murid jangan over memekak. Tak per la....aku kan Ketua guru Displin...kan??

1/4 dari jumlah murid yang ade...


Lepas menyanyi...dorang salin baju nk bersukaneka laks. Aku amek gambo jek..malas nak salin2 baju. Suke bebeno kawan2 aku bersukaneka...dapat adiah tau...hiks

AJK PIBG pun ade..


Pastu kami masuk balik dewan...ade persembahan dari anak2 murid untuk kami. Berbakat rupernya anak2 murid aku. tapi satu dari persembahan yang menarik minat aku ialah...tarian india dari murid Tahun 2. Natasha namanya...dan aku dapat tahu dia pernah buat persembahan nie kat dalam rancangan pondok2 ...alahhhhhhhh yang ngan Abg Nabil tu..hiks. Korang tengok la aksi dia...hehehe



comel gilerrrr....akak suker!!

Selalunya....aku mesti ditanya...banyak tak dapat adiah? Dan jawapan aku...bese lerrrrr!! hiks.Semalam aku tak tau camner nak bawak adiah tu turun untuk dimasukkan ke dalam kereta...*bnyk sgt la konon* Terpaksalah aku minta tolong ngan anak2 murid ku yg lain.

sebahagian darinya...


Aku sempat la berposing ...ngan kengkawan... saje jek nak tunjuk baju seragam kitaorang...hahaha

eksyen kan?..


aku di tempat dudukku yang berselerak...hehehe

Tu jek la citer ari guru kat sekolah aku...banyak yang berlaku tp tak larat nak citer...hehehe

Wassalam