bicarasepi

Bicaraku bicara sepi...dengarkan jika sudi...kerana ia akan terus di sini....walau aku perlu berbicara sendiri..

Sunday, November 15, 2009

jamuan akhir tahun @ AKCC

Assalamualaikum..


dalam diam tak diam dah nak cuti sekolah...ahkak suker!!! hiks. Tak tau la ...rasa penat sangat2 tahun nie. Of course la kan...faktor umo..faktor kesihatan banyak mempengaruhi situasi ini. Semua orang akan melaluinya...jadi sabarlah menunggu saat dan tikanya. Ada gak yang dah mula merasainya di usia yang sepatutnya belum sampai waktu mereka merasakannya. Sesungguhnya Allah yang menentukan.


Hari Khamis lepas..sekolah aku adakan Hari Karnival Jualan. Aku kena bahagian menjual aneka mee. Penat syehhh!!. Brape kuali aku goreng mee pun aku tak ingat. Nak amek gambo pun tak dan. Balik rumah aku terus tdo..lepak gilos...hehehe.


Hari Jumaat lak..sebelah petang aku ke AKCC menghadiri jamuan akhir tahun kelab guru. Hmmmmmmm....aku kureng sikit arr ngan makanannya. Korang tahu tak...sampai la nie aku sakit gigi...gusi bengkak sebab makan timun keras. Aku ingatkan timun tu rangup...aku pun gigitlah dengan peunh perasaan...amek ko!!! siksa akhak oii!!!. Menu dia...oraitlah...dah lapo..makan jek la..huhuhu

bergambo ngan 'adik2 ku'...














antara makanan2 yang disediakan..

Nasi goreng n kuay teow goreng ade..tp aku tak amek gambonya...tak ngancam sgt...hehehe
Dalam majlis tu jugak...ade lah majlis penyampaian hadiah hari lahir...hadiahnya?..tak yah tunjuk arr..org dah bagi amek jek la...hahahaha
Ok arr...majlis nie tetap dalam kenangan aku...yang terindah ke?..hiks. kena pk sendiri la.
Wassalam.