bicarasepi

Bicaraku bicara sepi...dengarkan jika sudi...kerana ia akan terus di sini....walau aku perlu berbicara sendiri..

Sunday, February 14, 2010

ade la plaks!!

Assalamualaikum..


terkezut aku bila buka umah nie. Ade la plaks kan?...hehehe. Ari tu mmg dah tak der...tetibe jek ade balik. Tapi tak sama cam yang dulu. Haloscan mmg dah tak der...JSkit lak bagi chance. Penuh email aku tau kalu ramai yang tinggal jejak...tapi aku tak kesah...sbb umah aku nie mmg jarang orang tinggal jejak....depa pakat lalu jek...hahaha.


Banyak kenangan kat umah nie tu yang tak mau tutup. Nanti Ashraf, Aisyah dan Amirah leh ler tgk apa nenek n atuk dia buat pada tarikh tertentu kan?..hiks. Lagipun rumah nie terbina atas rasa tercabar...tapi akhirnya menjadi satu keseronokan bagi aku. Aku leh tulis/taip ape jek yang aku suke...apa yang aku tak suke...rasa marah...keciwa..kenangan terindah dll.


Ari nie cuti CNY. Aku cuti sampai ari Rabu..Khamis sekolah dibuka semula. Sekola lain amek cuti panjang...sekolah aku tak sebab tak ramai sangat guru dan murid berbangsa cina. Kalu tak kitaorang kena ganti ...tu yang maleh tu..hehehe.



...Happy Chinese New Year to Alice...Lau .. Yap dan semua pelajar aku yang berbangsa cina. Thanks for the limau ye...hehehehe.

ngencess beb!!

Salam.