bicarasepi

Bicaraku bicara sepi...dengarkan jika sudi...kerana ia akan terus di sini....walau aku perlu berbicara sendiri..

Monday, March 10, 2008

Alhamdulilah..setahun dah!!

Assalamualaikum..



Pertama-tamanyer...aku nak ucapkan tahniah pada korang yang pergi mengundi...anda adalah warganegara Malaysia yang sebenar2nya. Tak kira sape yang menang...sape yang kalah. Anda yang memilih dan Allah jua yang menentukannya. Cuma aku harap...kepada yang terpilih tu...jalan2kan lah tugas yang telah diamanahkan...kota2 kan apa yang telah dijanjikan. Dah duk kat atas...ingat2lah rumput kat bumi...hiks.



Cuti sekolahhhhhhhhh...yehaaaaaa!!. Iyo la tu!. Cam tak brape nak best cuti kali nie...hehehe sebabkan... aku tak leh pergi bercuti...huwaaaaaaaaa!! ader kelas tambahan la...peperiksaan la... nyampah tul tau. Apa2 pun..dah keje aku kan...layan jek la...



Hari nie sebenonyer...hari yang terindah buat aku dan abang misai. 10 March 2007...kami diijabkabulkan...dah setahun dah tuh!!!..So kiranya ari nie..anniversary tawen aku dan abang misai yang pertama ler..Doakan kami terus bahagia yer..


"Abang...Selamat Ulangtahun Perkahwinan kita yang pertama... terimakasih atas segala2nya."




Wassalam